Дипломне проєктування
…
Теми (накази) дипломних проєктів і робіт
2023/24 н.р.
Магістри (проф.):
Е-М123а, Е-М123б наказ № 2319 СТ від 04.11.2024
Е-М123за, Е-М123зб наказ № ___* СТ від ___
*буде визначено пізніше
Розгорнути/Згорнути попередні роки
2023/24 н.р.
Бакалаври: Е-120а, Е-120б, Е-121са
Магістри (проф.): Е-М122а, Е-М122б, Е-М122за, Е-М122зб
Магістри (наук.): Е-Н1022а
2022/23 н.р.
Бакалаври: Е-119а, Е-119б, Е-120са
Магістри (проф.): Е-М121а, Е-М121б, Е-М121за, Е-М121зб
Магістри (наук.): Е-Н121а
2021/22 н.р.
Бакалаври: Е-118а, Е-118б, Е-119са
Магістри (проф.): Е-М120а, Е-М120б, Е-М120іб, Е-М120за
Магістри (наук.): Е-Н120а
2020/21 н.р.
Бакалаври: Е-117а, Е-117б, Е-118са
Магістри (проф.): Е-М119а, Е-М119б, Е-М119іб, Е-М119за, Е-М119зб
Магістри (наук.): Е-Н119а
2019/20 н.р.
Бакалаври: Е-116а, Е-116б, Е-117са, Е-116іа, Е-116іб
2018/19 н.р.
Бакалаври, Бакалаври-скор., Магістри-науковці, Магістри, Магістри-заочники
2017/18 н.р.
Бакалаври, Спеціалісти, Магістри
2016/17 н.р.
Бакалаври, Спеціалісти, Магістри
2015/16 н.р.
Оформлення дипломного проєкту (роботи)
- ДП (ДР) необхідно виконувати згідно з вимогами стандартів СТЗВО-ХПІ-2.01-2021, СТЗВО-ХПІ-3.01-2021
- Методичні вказівки до виконання дипломних робіт та проєктів (використовувати як допоміжне джерело, деякі положення застарілі, стандарти ХПІ мають вищий пріоритет)
- Вимоги до обсягу ДП (ДР) наведені в таблиці:
Освітньо-кваліфікаційний рівень | Обсяг частин пояснювальної записки ДП (ДР), стор. | Обсяг графічних матеріалів, арк. | Кількість джерел інформації | |||
зі спеціальності | з економічного обґрунтування | з охорони праці та навколишнього середовища | з цивільного захисту | |||
бакалавр | 50 - 60 | ~5 | ~5 | - | 4 | 10 - 30 |
магістр (професіонал) | 60 - 80 | ~10 | ~10 | ~5 | 6 - 8 | 20 - 50 |
магістр (науковець) | 60 - 80 | ~10 | ~10 | ~5 | 8 - 10 | 20 - 50 |
- Обсяг огляду першоджерел (розділ 1) не має перевищувати 20% частини зі спеціальності
Титульні листи та зразки заповнення для ДР (ДП) 2019
- Титульні листи для ДР (ДП) 2019 (застарілі, оновлюються)
- Штамп для плаката (або електронної презентації)
Архівування дипломного проєкту (роботи) в Електронному репозитарії
Електронна копія диплому
Для подання кваліфікаційної роботи до електронного репозитарію НТУ "ХПІ" необхідно сформувати пакет електронних документів за наступними правилами:
1. Формати файлів:
- для текстових — PDF.
При експорті необхідно вказати тип файлу PDF/A, заборонити перетворення тексту в точковий рисунок, інтегрувати усі потрібні шрифти; - для додатків — PDF або ZIP.
Якщо вихідний файл додатку не може бути перетворений в PDF (програма, файл даних, анімація) він подається у своєму форматі, але запакованим в архів формату ZIP;
2. Розмір одного файлу не має перевищувати 500 Мб;
3. Назва файлу формується латиницею (за правилами транслітерації, див.: ukr.lit.org) за схемою: Заголовок документа_Рік захису_Прізвище_Перший ініціал_Другий ініціал.
|
Файли ресурсу |
Пояснення |
Приклад назви файлу |
---|---|---|---|
|
Титульний аркуш |
|
Titul_2018_Petrenko_P_P.pdf |
|
Відомість документів кваліфікаційної роботи |
|
Vidomist’_dokumentiv_2018_Petrenko_P_P.pdf |
|
Завдання на виконання дипломного проєкту або роботи |
|
Zavdannia_2018_Petrenko_P_P.pdf |
|
Звіт про виконання кваліфікаційної роботи |
Титул, реферати, зміст, перелік позначень та скорочень, вступ, основна частина (розділи), висновки, перелік джерел інформації |
Poiasniuvalna_zapyska_2018_Petrenko_P_P.pdf |
|
Додатки: конструкторські, технологічні, програмні документи, плакати |
Позначення додатків у назвах файлів вказується латиницею за правилами транслітерації: |
Dodatok_1_2018_Petrenko_P_P.pdf
|
|
Презентація |
У разі потреби, якщо у ній представлені матеріали, які не входять в основну частину |
Presentatsiia_2018_Petrenko_P_P.pdf |
Бібліографічний запис диплому
Бібліографічний запис готується за зразком у форматі *.docx:
Петренко П. П. Сонячна електростанція потужністю 100 МВт [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр / Петро Петрович Петренко; наук. керівник Шевченко І. І. ; Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут». — Е-121А.28. — Харків, 2022. — 114 с. : Конструкторські документи (2 с.).
Складові опису:
- Прізвище та ініціали автора
- Назва кваліфікаційної роботи
- [Електронний ресурс]
- Кваліфікаційна робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр (бакалавр)
- Ім’я, по батькові, прізвище автора (повністю)
- Прізвище та ініціали наукового керівника
- Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
- Індекс групи, номер теми за наказом
- Харків
- Рік
- Кількість сторінок
- Додатки: наприклад, Конструкторські документи (2 с.) ; Технологічні документи (8 с.) ; Програмні документи (20 с.).
Доступ до репозитарію
Завантажені в репозитарій дипломні роботи та проєкти доступні для перегляду за адресою http://repositorygt.kpi.kharkov.ua
Підготовка дипломного проєкту (роботи) до захисту
- Закінчений дипломний проєкт (роботу), підписаний консультантами та Нормоконтролером, студент подає керівнику.
- Керівник оцінює готовність ДП (ДР) до захисту, підписує ДП (ДР) і складає письмовий відгук, в якому дає загальну характеристику роботи студента.
- ДП (ДР) перевіряється на плагіат. Якщо рівень унікальності роботи є недостатнім, проводиться детальний аналіз запозичень
- На підставі відгуку керівника та перевірки на плагіат завідувач кафедри або уповноважена особа приймає рішення про допуск ДП (ДР) до захисту і ставить підпис на титульному листі ДП або ДР. У випадку, якщо завідувач кафедри не вважає за можливе допустити студента до захисту ДП (ДР), кафедра готує відповідне подання на затвердження ректору.
- ДП (ДР) передається для архівування в Електронний репозитарій університету.
- Допущений до захисту ДП (ДР) направляється на рецензію. У своїх висновках рецензент відзначає актуальність теми, новизну, ступінь обґрунтованості наведених наукових, практичних та організаційних рішень, зауваження до ДП (ДР).
- ДП (ДР) разом з відгуком та рецензією направляється в ДЕК для захисту.
- Відразу після захисту друкований екземпляр ДП (ДР) передається для зберігання в архів. Графічні документи, виконані на аркушах формату А1-А2, складаються для зберігання за правилом, наведеним у СТВУЗ-ХПІ-3.04.
Після захисту дипломного проєкту (роботи)
Для отримання диплома і документів, переданих в НТУ «ХПІ» при зарахуванні, випускник повинен виконати наступні дії:
- Здати методички на кафедру
- Надати відомості про наявне або плановане місце працевлаштування
- Оформити та здати у Відділ кадрів студентів "Обхідний лист"
Порядок збору віз і оформлення обхідного листа
- Бібліотека (віза і довідка)
- Кафедра електричних станцій (каб. 225а, тільки після бібліотеки)
- Комендант гуртожитку (для студентів з іногородньою реєстрацією)
- Профком студентів (АГК, 2-й поверх, при собі мати профбілет)
- Військово-мобілізаційний відділ (для призовників і військовозобов'язаних) (АК, 2-й поверх)
- Бухгалтерія (після видання наказу про відрахування)
Повністю оформлений обхідний лист здається у Відділ кадрів студентів (АК, 3-й поверх). При собі необхідно мати паспорт, студентський квиток, довідку з бібліотеки. Студенти, які змінили прізвище за час навчання, повинні надати свідоцтво про шлюб або інший підтверджувальний документ.
Увага!
- При втраті студентського квитка необхідно написати заяву на ім'я проректора
- Мапа корпусів НТУ «ХПІ»